121202 x 2

efter ett härligt jobbpass till 14.30 så hämtade jag karln, så for vi tillbaka ut till birsta för att kika lite, det som följde med hem var en påse småkottar, leksaker, borste+ ny sandlåda till kissen, diskborste, karra och beasås :) tiptop! sen åkte vi förbi svärmor +karl på lite glögg och lussebulle, och plockade med oss julgran därifrån så nu är den uppe, tidigt och bra :D

käkade inbakad filé med ris och bea idag istället, mumma!
sen åkte karln iväg på innebandy och strax därefter kom mina älskade päron på besök, sa åt dom att komma och hålla mig sällskap :D dom fick prova maskin-cappuccino och så satt vi bara och surrade lite strunt och klappa katt!

nu har dom precis åkt, sitter med min hårboll och ser på Filip och Fredrik nu och väntar på den andra hårbollen som nog kommer hem snart :)

hänga lite tvätt nu, tjillevippen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0