121210

hello!

haft en del saker för mig dom senaste dagarna så inte haft tid till blogg, fått besök av syster m. familj och käkade kinamat, i fredags blev det en väldigt lätt utgång på allstar med Cliff och Sebastian eftersom karln gick ut med jobbet så ville inte jag bara sitta hemma, men hade iaf sjukt kul 96% nykter, mötte upp karln senare på kvällen :) annars så jobbar jag bara och tar hand om min lilla klantkisse!

idag är jag ledig, varit hemma i g-hooden och bakat pepparkaks med mina fina päron, systrar och systerdöttrar :)
mycket mys!

for sen hem, så åkte vi och inhandlade saker att fylla kyl och frys med, sen for vi tillbaka hem och fixade spottar i köket, azum! nu har vi nyss käkat halvbrända köttbullar och makaroner, ska snart hänga andra tvätten och sen blir det mys framför tvn :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0