121211

Eyo!

idag blev det jobb 12-18 på Toys, trevligt som vanligt även fast det var oerhört svårt att ta sig upp imorse :)

kom hem runt halv 7 och sambon var nästan färdig med maten, lax och potatismos med sån där dill/citronsås från reklamen, asgott :)
sen åkte han iväg på innebandy och jag och kissen la oss i soffan och ba tog det chill, sen blev det dusch och sånt där nyttigt!

nu ligger vi alla tre utslagna i soffan efter lite kvällsfika och ser fiske, blir snart nattinatti och imorrn jobb på toys 13-18, bossen frågade om jag kunde jobba en timme längre så dä ä ba klart därå! :)

måste försöka hitta tid och bli klar med klappar, men det enda jag gör är att jobba, och min kropp börjar säga ifrån och känner en förkylning komma krypande.. men vad gör man inte för kosing :)

återgår till mitt nu, cya!







nyfiken kille spanar på ljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0