121215

blev som sagt birsta igår, handlade klösträd, lite saker på maxi och sen käk på max! nödlösningen ;)
mekade träd sen och duschade kissen, gick ju sådär.. :D
Däckade rätt tidigt men sov värdelöst, luren lät massa och kissen klev upp tidigt och började busa..

så var väl inte den lattjigaste damen imorse då larmet lät, men tog mig upp upp och iväg iaf och spenderade timmarna mellan 10-17 på Toys med kanonmänniskor :)
var så sugen på cola så jag ville självdö en aning, så kommer Jonas och knackar mig på axeln då jag står i kassan och så hade han köpt cola åt mig :') det gjorde min dag!

kom hem cirka 17.20, såg lite Harry potter innan vi fixade tacos.
ligger nu i soffan med lite gotta och julfilm, är så slö nuförtiden då jag bara jobbar så orkar inte annat än hemmamys, men inte klagar jag för dä :D

ska filura mer på klappar nu, är åtminstone klar till mina kära systerdöttrar :)! Jobb imorrn igen 12-16 :)

nattinatti i förskott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0