121218

jobbade till 21 igår, det var hemskt jobbigt eftersom jag tokfrös och mådde dåligt. hade 2 tjocka lager kläder och även en tomteklänning i fleece men ändå frös jag.. :)
tog typ en halvtimmes dusch då jag kom hem och kröp ner i min onepiece och så gjorde karln iordning glögg, sen somnade jag som tur var :)

mådde inte så mycket bättre imorse, hade ingen röst heller. så fick bli hemma från jobb, men det finns ändå jobb hemma..så tvättade och fick städa undan efter kissen.. huvva.

sen fick jag även följa med sambon och handla efter han slutat, fräsch tjej! hähä.
käkade spaghetti och köttfärssås idag, såg julkalendern och nu ser jag family guy med min lille pojke eftersom den större är och lirar innebandy :)

fixa varm choklad/te och kurera lite nu,
hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0