130115

Hello!
 
Ja, jag var ju bra på att blogga ett tag åtminstone.. Det gick käpprätt åt pipsvängen efter ett tag, men tur att Linn kickade mig i rövas så kanske jag kommer igång igen ;)
 
MEN, jag orkar inte skriva om allt som hänt. Haft en underbar jul och ett kanon-nyår och en härlig tid både innan och efter. Så därför slänger jag bara upp en massa random bilder istället (har ingen aning om hur jag roterar dom), enjoy :)
 
Ferre med fina donkenpeoples!
 
 
Random
 
 
 
Jul
 
 
Nyår
 
 
Var ju bara jobbigt att föra över massa bilder, så det där får räcka :) plus att min kisse är rastlös och far och hoppar på tangentbordet och vill leka..
Nu ska jag njuta vidare av att vara solo för dagen och en del av kvällen då karln jobbar och gör annat, så skönt :D
 
Ciao!

Kommentarer
Postat av: linn Källström

Haha äntligen ;)

2013-01-15 @ 22:33:20
URL: http://liinnkaallstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0