130120

och som sagt så var det storfest igår, 150års kalas!
det var helt galet kul, och har än en gång fått bekräftat att min släkt är världsbäst!
åt god mat, baren var fri så det var all-u-can-drink i mängder ;)
kan vara därför min karl hammade på dansgolvet några ggr? och ställde upp på tävling, som han dessutom vann tillsammans med min störstasis :D jag kom 4:a, så jag är också bra ;) liveband som spelade en hel del trudelutter var också med!

det blev massa skratt och prata minnen, massa drickande, och dansande. när man får upp päronen och ett gäng andra för att dansa gangnamstyle så gör man det bra, vi bjuder på oss själva ;)
och min karl är officiellt med i släkten då vi lyckades bocka av alla och alla kom överens (svårt att göra annat dock;)
hjälpte till att börja röja lite i lokalerna så var hemma runt halv 4 :)

idag har det varit mysfaktor. jycken har också varit här, sen kom mellansis, niklas och Felicia med donkenkäk, såg på rädda Willy och bara möös :)!
sen for dom iväg, vi plockade fram lite gotta efter ett tag och slog på paranormal activity 4! och nu glor vi på shooter, eller ja, karln iaf :)

vart inte många bilder jag tog igår, var andra som skötte det ;)


älskade kusiner ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0