130125

efterlängtade, lediga lönedag som jag har väntat :D nu är alla räkningar betald så nu fortsätter livet också ;)

ligger i soffan med min kissebäbis, glott massa oth och väntar på att karln ska komma hem så vi kan fara iväg och uträtta ärenden. ska köpa en flashig hylla på mio bl.a. och massa mat och småprylar ;)

vi räknade ihop nästan alla kvitton som vi samlade ihop innan och under flytten för möbler osv och kom upp i ca 60.500. och då Fick vi en 60'' tv, kung dammsugare och annat av mina älskade päron och en dator och annat av svärpaps så dom utgifterna slapp vi tack och lov ;) så nu med mio-hyllan som kostar 3490 så drar det iväg mer, men det äre värt för fint får vi hemma :D

nu ska jag gosa med min lilla pojke, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0